De eerste stap, is de makkelijkste; we vragen je eerst om een (redelijk beknopte) vragenlijst in te vullen, waarin vragen staan over o.a. jullie visie, missie, doelstellingen en kanalen.
Het ontstaan van de Brand Scan
Wij weten als geen ander dat in het werk, de focus soms verlegd moet worden, waardoor sommige onderdelen van je merk soms niet meer de aandacht krijgen die zij verdienen. Je weet waarschijnlijk maar al te goed waar je bedrijf voor staat, maar wordt dat ook goed uitgedragen? En wordt dit ook optimaal benut op al je kanalen. Is je copy en beeldgebruik optimaal, of kan dit misschien beter?
Het kan dus zo zijn dat bepaalde touchpoints niet meer zoveel impact hebben, of dat bijvoorbeeld de visuele stijl af kan wijken van de originele brand identity. Daardoor kan de boodschap verloren gaan – en dat is natuurlijk zonde. In deze snel veranderende wereld zijn er veel factoren die meespelen in het succes van jouw merk en het vergt veel aandacht en expertise om optimaal gebruik te maken van de kansen om je heen.

Ons proces
Interesse?
Benieuwd hoe jouw bedrijf ervoor staat qua branding? Laat je gegevens achter en wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op, om te kijken of wij iets voor je kunnen betekenen!
