Creëer een nieuwe huisstijl en communicatiestrategie voor PLNT. De markt voor vlees- en visvervangers is op dit moment op volle toeren; hoe zorgen wij ervoor dat PLNT op- en in de smaak valt.
amsterdam
Creative agency
Wat wij deden

Meer life style, meer van alles
Vanuit onze communicatiestrategie, was het advies om op meerdere vlakken de boodschap van PLNT te veranderen, zowel in beeld, als in taal. De tone of voice die wij hebben neergezet, spreekt veel meer tot de consument, met meer humor en meer duidelijkheid. Voor social was het ook ons advies om meer gebruik te maken van echte momenten, met echte mensen. Zo plaatst PLNT nu meer dan ooit echte foto’s, naast de verschillende visuele stijl die wij hebben uitgewerkt.







Meer cases
Nieuwsgierig geworden?
Benieuwd geworden naar wat wij voor jullie kunnen betekenen? Wij gaan graag met jullie het gesprek aan over jullie doelen en hoe waar daarbij kunnen helpen. Samen met jou maken wij graag een blijvende indruk en zorgen ervoor dat jou klanten je niet kunnen weerstaan; “Hubba Hubba”.